met vliegtuig naar Ho Chi Minh - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van onnoenpaulien - WaarBenJij.nu met vliegtuig naar Ho Chi Minh - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van onnoenpaulien - WaarBenJij.nu

met vliegtuig naar Ho Chi Minh

Door: Onno

12 Juli 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

ok dit is vreemd.. gaaf.. bizar!

vrijdagavond zijn we vertrokken vanuit Dusseldorf richting Abu Dhabi. We vlogen met Air Berlin, een partner van Etihad.

Vorig jaar vlogen we toevallig met Etihad naar Thailand en dat was ons goed bevallen. Vriendelijke stewardessen, goed eten en constante goede service.

Omdat we vooraf in hebben gecheckt in Dusseldorf is automatisch de vlucht van Abu Dhabi naar Ho Chi Minh ook ingecheckt. We hadden vooraf onze voorkeur voor de stoelen in het vliegtuig aangegeven dus dat zat wel goed.

De vlucht naar Abu Dhabi was de eerste lange zit. Met mijn lange benen is dat soms afzien. Van slapen was het niet echt gekomen dus we waren redelijk gaar in Abu Dhabi.

Na ongeveer ruim twee uur wachten stonden we weer bij de gate voor het tweede deel van de reis. Het boarden duurde lang, waardoor we vertraging opliepen. Op het moment dat we onze boarding pass lieten zien paste de medewerker de stoelnummers aan voor ons. We gingen van rij 23 naar rij 9. Dat is Business class!!!! :D

Om een beeld te schetsen:
- we kunnen languit liggen
- verstelbare (massage) stoel
- we werden meteen onthaald met een drankje
- zachte dekens voor het slapen
- a la carte menu
- enz enz

Kortom onze vakantie begint goed!! We hebben beiden redelijk kunnen slapen en zullen waarschijnlijk uitgerust aankomen in Ho Chi Minh.

Nu maar weer even onderuit op 10 km hoogte boven de India. En genieten van de luxe :)

• 13 Juli 2014 - 08:40

Mama:

Wow..lekker hoor! Xo wil ik misschien ook wel liggend vliegen; -)

• 13 Juli 2014 - 13:57

Ann:

Wauw, ziet er goed uit op die foto's! Super chill :)

• 13 Juli 2014 - 14:16

Bianca:

Gaaf zeg. Dan is jullie vakantie al heerlijk begonnen.
    Dit was een leuk kadootje, hadden jullie ook wel verdiend.

Nou hoop dat de luxe vlucht goed is bevallen en dat jullie de rest van de vakantie ook maar mooie kadootjes zullen krijgen.

Kus,
    Bianca